Tuesday 12 April 2011

~Pengenalan~

Terlebih dahulu assallammualaikum kepada Islam n selamat sejahtera kepada yg bukan Islam,,
ini adalah biodata tentang diri saya serbe sedikit,,kaloo nak taw yg lain boley tanye oke~ :)

NAMA::IBNUSALYHIN BIN ISMAIL
TARIKH LAHIR:29 MAC 1993
TEMPAT LAHIR:::HOSPITAL BESAR MELAKA
MAKANAN KEGEMARAN::SEAFOOD,NASI AYM DAN MASAKAN IBU SAYA
MINUMAN KEGEMARAN::MILO ICE,COCONUT SHAKE DAN MOCACHINO
WARNA KEGEMARAN::HITAM,PUTIH,BIRU,MERAH
HOBI::LEPAK,SOSIAL NETWORKING,BLOGING,TIDO


berikut adalah serbe sedikit tntang saya,,xde ape yg menarik tntang saya,,sy xhensem,,gemok,,xkaya,,hanya yg ada "KEIKHLASAN BERKAWAN",, kalau nak taw lebey,,just tanye oke,,kedua sy budak baru belajar dalam bidang bloging nie,,lau ada pape sile beri tunjok ajar k,,,

kepada yg berminat cerita cintan cinton seakan novel,,boley la bukak blog saya lg satu oke,, http://www.ibnu-budaksetan.blogspot.com/ ..


~sekian sahaja coretan ini dari saya,,salam perkenalan~

No comments:

Post a Comment